lördag, mars 11, 2006

Yiiihhooo!!!
Som en orkan for jag fram på min bräda idag... folk hann knappt fatta vad som hände förrän jag susat förbi!! Haha...
Nä...jag tog ingen lärdom av förra gångens blågröna rumpa och knän, jag gav mig på snowboarden idag igen. Det som nästan är mest irriterande är alla ungar som är ungefär tre äpplen höga som susar förbi mig så att jag ramlar av vinddraget. Föddes dom med snowboard på fötterna eller?!
Och att svänga genom att lägga sig platt på backen och slänga runt benen är ett väldigt omständigt sätt att åka på!
Men skam den som ger sig...innan jag gav upp för dagen hade jag faktiskt lärt mig att svänga åt två håll, och jag kan fortfarande sitta!! :)
Så se upp i backen.... här kommer jag!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uhhh det verkar vara livsfarligt att åka snowboard. Du är supermodig som vågar träna på! Men ta det lugnt ;)

A sa...

Det är absolut livsfarligt!!! :) Men skam den som ger sig...