fredag, mars 24, 2006

Skumt folk på det här bygget...
När jag kom ut från toaletten mötte jag den slibbige mannen som jobbar på en annan del inom vårt utbidningssystem på andra våningen. På bekantskapsskalan ligger vi till så att vi säger hej om vi möts i någon korridor, men jag har ingen aning om vad karln heter.
När jag kommer ut från toaletten flinar han mot mig och kluckar:
"Hehehe".
Jag svarar glatt:
"Hej, hej!"
och får då till svar:
"Jasså...skulle bullen ut nu? Hehehe!"

What??!!

Tror han att jag haft "en bulle i ugnen" och undrar om jag varit inne på toaletten och fött lite barn?
Tycker han att jag varit tjock - haft en bulle på magen- och plötsligt blivit smal?
Eller tror han att jag har ätit en bulle och frågar mig om jag har varit inne och bajsat??!! - Och i så fall - är inte det en mycket märklig fråga att ställa till någon man inte känner? (Och till de man känner med för den delen??!!)

Skum.

6 kommentarer:

Drysen sa...

Öhm....väldigt konstig...

A sa...

Världen är full av konstiga människor!! Eller?!

Anonym sa...

Det finns många sorters får i vår Herres hage, tydligen!

Rex sa...

Han kanske bara ville prata skit? ;-)

A sa...

Haha...ja ni så är det väl.
Jag för min del är ju i och för sig van vid att karlar mest snackar skit!! :) och det är kanske troligt att det är killhumor... jag förstår mig inte riktigt på killar, så säkert inte humorn heller!

Anonym sa...

Ha ha ha jag skrattar ihjäl mig!