torsdag, mars 16, 2006

Nyhetstorka???
Skit i naturkatastrofer...
Skit i krig, skit i svält...
Skit i sjuka fåglar och galna kor...
STOPPA PRESSARNA!!!

Två dagar i rad har vi kunnat följa den allra viktigast händelsen i vårt avlångaland...

Natacha Peyres bröst har spruckit!!!!!

Jag vet inte vad ni tycker...men så länge vi vetat vem Natacha Peyre är...har inte hennes bröst alltid sett ut att vara på väg att explodera!!??

Nä..jag är ingen elak kallhjärtad person -
självklart har hon mina sympatier -

personligen hatar jag nämligen när kroppsdelar exploderar....
...för det händer ju...
...ibland....
...för vissa oftare än för andra...
...eller...

...eller är det helt enkelt bara ett tecken på att mini-små människor inte ska operera in medicinbollar i sina kroppar!??!

7 kommentarer:

Lassepatric sa...

Det gäller att prioritera vad slags nyheter man skall slå upp stort. Man kan bara få frossa.

Anonym sa...

Jag gjorde en egen liten upptäckt för ett par dar sen. Blev "lessen i ögat" över faktumet att jag som bloggläsare inte kommer in att skriva inlägg/kommentarer på ett flertal bloggar. För att kunna göra det måste jag själv ha en blogg!!! Det är klart jag fattar om folk vill "skydda" sig om det blir otrevligt på nåt vis, alla är inte så harmlösa som jag! Det borde finnas nåt ställe där man kunde registrera sig enbart som "blogreader", en presentation där ni kunde se att man är en okej & reko typ, -typ! För även mitt alias kan ju missbrukas, o det vill jag inte. Många frågor o inga svar... Nu ska den här ledsna finnjäntan gå o dra nåt gammalt över sig. Natti natti!

Anonym sa...

*poff* typ -uäck va äckligt :(

Det är när det är sånna löp dag ut och dag in som iaf. jag svävar lite på målet när folk framför allt folk ute på krogen frågar vad jag jobbar med. Brukar bli ett undflytande...hm...tja eh media någonting.....
Vilket dom flesta tolkar som att jag jobbar med reklam.
Fattar inte var nyhetsvärderingen ligger i ett par spruckna tuttar. Pinsamt :(

A sa...

lassepatric: ja, det är väl så det är...och alla har vi väl olika prioriteringar kanske!! :)

finnjäntan: Jag håller med dig! Men som sagt, det finns väl vissa som vill skydda sig. Jag tycker i alla fall inte att att du ska vara ledsen.... jag blir i alla fall jätteglad över dina kommentarer!! :) Du kanske ska starta en "Blog-reader"-blogg istället!! ;)

Mocca: Hahaha, ja, visst är det så!
Tänk vad vi bryr oss i konstiga saker, för det är ju egentligen det som är det konstigaste. Vore inte läsarna intresserade antar jag att det inte skulle skrivas om!?

Anonym sa...

Tack, liite gladare igen... Att öppna en egen blogg verkar inte riktigt enkelt, ni måste vara datagenier allihopa som klarar av det "tekniska"?! Har tittat lite på instruktionerna o ryggade tillbaka i ren o skär förskräckelse! Hjälp! Ha en trevlig helg i alla fall!:)

Anonym sa...

Brödrosteffekten

Trots att du själv tryckte ner två brödskivor i brödrosten för tre minuter sedan, och det var inte första gången du gjort detta, så hoppar du till när brödskivorna hoppar upp.

Du trodde att du var beredd...

A sa...

Finnjäntan: Vad glad jag blir om du är glad!! :) Och jag måste säga att ingen någonsin tidigare kallat mig datageni..haha...jag fattar ju ingenting!!

Anonymuos: Haha..ja, det är väl så det är... skumt!!