onsdag, mars 01, 2006

Ännu en dag...
Jaha...ännu en dag av motgångar!
Skulle göra efterkontroll på bilen idag - körförbud på fredag!
Jag tittar duktigt efter tider på nätet.
Bokningsfri efterkontroll fram till 15.00 - toppen!
Kommer dit och möts av: "Stängt p.g.a. sjukdom"
Är det någon som har varit med om att Bilprovningen varit stängd pga sjukdom!!??

Sen åkte jag ner på Telia.
Ska säga upp mitt internet.
Tar snällt en kölapp och väntar.
Det blir min tur och jag blir hänvisad till att vänta medan den andra datorn är upptagen.
Står där, totalt ignorerad i tjugo minuter.
Han tar kund efter kund, datorn blir ledig, han fortsätter ta kunder.
Jag börjar högljutt muttra om dålig service, stirrar irriterat på honom.
Han fortsätter nonchalera mig!
Jag går!!!
Tack för hjälpen Telia!!
Tur för er att nästan inga läser min blogg, annars hade ni fått dålig reklam!

När jag vill ha hjälp i en Telia-butik är jag osynlig,
när jag ska besikta bilen är alla på besiktningen sjuka
och när jag behöver få tag på en bok brinner Biblioteket!!!
Är inte det ganska osannolikt!!!???!!!

3 kommentarer:

A sa...

Haha, ja, det kanske ska straffa sig att vara lärare! Internet förblir...dock inte i Telias regi!!

Mr K sa...

Hej,ALLA är osynliga när de vill ha hjälp hos Telia...

A sa...

Hm...jag tror att det görs en viss urskiljning...uppenbarligen är i alla fall inte alla osynliga, eftersom vissa minsann fick hjälp! :(