tisdag, mars 28, 2006

Ideal??
Tittade lite på "Outsiders" igår. Programmet handlade bland annat om en kvinna som trängt in sig i alldeles på tok för små korsetter, och på så sätt lyckats skaffat sig en idealisk getingmidja som hade en omkrets på 36 cm - vilket motsvarar en ihoprullad tidning. Så fort korsetten började kännas bekväm bytte hon till en mindre. Hon jämförde det hela med att vara gravid, att organen helt enkelt pressade åt olika håll och lade sig på andra platser, och hennes revben hade pressats in av det konstanta trycket - det såg ut som om hon hade en ballong under getingmidjan. Hennes mycket stolta make säger: "Det är vad de flesta män skulle finna åtråvärt".

Jag säger bara: Det hoppas jag verkligen inte!!
Herregud...människan såg ut att vara på väg att gå av.

4 kommentarer:

Drysen sa...

Tror jag sett en bild på den kvinnan.....det är äckligt.

A sa...

Det är uräckligt!!! Tack för att du tycker det!! :)

Rex sa...

Med anledning av mitt midjemått: Var köper jag dessa korsetter?
;-)

A sa...

Hahaha...ja, jag tror ärligt talat att metoden inte är att rekommendera!! :)