lördag, april 29, 2006

Hantverkare sökes...
Jag har tillbringat halva dagen med att måla min vedbod.
Det var väldigt praktiskt på många sätt att under nästan tio års tid vara sambo med en målare - resultatet blev bättre och dessutom blev det det helt utan ansträngning från min sida. I sommar måste jag planera tomten, bygga altan och bygga en car-port (garaget har blivit utbudgeterat).
Jag vill därför ta tillfället i akt att söka ny sambo...

Du är grävmaskinist eller snickare. Du är glad, trevlig, charmig, generös, romantisk och har humor. Du är vältränad och muskulös (dock utan att vara ett besatt träningsfreak som ser proteindrinkar, tonfisk och kosttillskott som ett fullgott alternativ till en romantisk middag), och du har inga problem med att arbeta i din brunbrända bara överkropp. Din ålder har inte så stor betydelse, men du bör ha genomgått dina livskriser (jag är hjärtligt trött på sådana.) Ett fett bank-konto är ett extra plus, men inget krav.
Ansökningar mottages under maj-månad.

3 kommentarer:

zanza67 sa...

:D...det där var nog inte jag direkt men att gå omkring i bar överkropp skall man väl kunna klara av ivf...har du testat att annonsera på blocket efter "drömmannen"?

A sa...

zanza67: haha... tack för tipset!! ;)

Anonym sa...

En friggebod är det största jag byggt och degmagen börjar hänga oroväckande mycket över kanten på fristadsbyxorna så jag platsar knappast men ge dig in i verktygsdiskussionerna på t.ex. byggahus.se så lär det nog nappa :D