onsdag, april 05, 2006

Sista dagen på gymet...
Det är inte utan att jag blir lite ledsen...
jag förstår inte varför ingenting i mitt liv kan vara konstant!
Fick hem ett brev där det stod:
"Grattis! Två gym blir nu ett!"

Jag tycker inte alls att det ska stå grattis, jag tycker att det ska stå:
"Vi är hemskt ledsna och beklagar å det grövsta att vi nu ska skicka er till stans hippaste inne-gym. Fortsättningsvis är det bra om ni innan ni träder över träningslokalens trösklar har trimmat era kroppar, solat, mejkat er, stylat håret och införskaffat vårens trendigaste träningskläder. Lycka till!"

Jag vill gå och träna i mina sunkiga träningskläder och vara på plats för att träna och ingenting annat. Jag vill inte ha flexande killar och trendiga fitness-brudar i samma lokal där jag ska flåsa och stånka. Jag vill inte vara hipp... hippt ger mig mindervärdeskomplex!!

3 kommentarer:

zanza67 sa...

hehe...blev kallsvettig själv när jag fick följande mail idag (o först läste den 1a raden):

Tjena Sverker!

En riktig vän är någon som man kan berätta precis allting för. Med Vodafone Vänner kostar det inte en krona.
Klicka här för att läsa mer

Mvh
Jenny på mail42.se

Anonym sa...

Aaaaaaaaaaaaamen.

A sa...

zanza67: Haha...jaa Sverker... dom är ju fantastiska på att få det att kännas personligt!! :)

helena: eller hur!!??