söndag, april 23, 2006

Söndagseftermiddag...
En av fördelarna (det finns faktiskt fler) med att vara lärare är att man har lov!
När jag gick hem från jobbet innan påsk hade jag en lång lista med saker som jag äntligen skulle få tid att göra eftersom jag skulle ha strax över en veckas ledighet.
Nu är det söndag, imorgon ska man släpa sig upp och jobba igen.
Vad hände med min vårstädning, fönsterputsningen och allt det andra som jag skulle göra?!
Vart sjutton tog tiden vägen??

Jaja, det är bara att börja räkna ner till sommarlovet då... 30 skoldagar kvar.

3 kommentarer:

zanza67 sa...

du har ju målat stolarna - det var ju driftitgt - dessutom: ju mer tid man har över ju längre tid tar det att få saker gjorda...:)

Anonym sa...

Oj....är det bara 30 skoldagar kvar till lov?! Men det är ju underbart, då kanske jag äntligen kan få lite lugn och ro hemma. Eftersom att jag bor mitt emot en skola.
Bye bye kids!!
Typ.

A sa...

zanza67: ja...man får väl vara glad för det lilla man har gjort, det är tur att jag inte går hemma jämt - skulle inte få någonting gjort alls?!

mocca: jaaa!!! :) Bye, bye kids!! :)