tisdag, april 11, 2006

Gammal och rynkig...
Följande mejl fanns att läsa i min inkorg idag:

Thank you for your blog. It's interesting reading and I will come back!
I wanted to mention that we offer fast results targeting wrinkles, crows feet around the eyes, and other signs of aging. We can help to remove 10 years or more from your complexion. If you know anyone who wants these kinds of results should visit my website here: http://freeofwrinkles.com/index.php?source=V
Let me know how well it works and I wil add your testimonial.

Thanks,
Rob
--
Posted by botox to
Annelie - En lärares bekännelser & betraktelser at 4/11/2006 03:21:43 AM


Tusen tack Rob för din omtanke och för påminnelsen om att jag börjar bli gammal och rynkig. Jag ska ha dig i åtanke den dagen jag börjar fundera på att göra mig av med rynkor och kråksparkar... men de får för närvarande stanna där de är.
Många tack ändå, ett sådant mejl förgyller varje kvinnas dag!!

2 kommentarer:

Rex sa...

De där blogg"spammen" är helt klart väldigt underhållande, själv har jag fått ett tips om en blogg som handlar om aluminiumprofiler, vilken tur att jag inte missade den ;-)

A sa...

Det är tur att spammen finns... tänk vad mycket vi skulle gå miste om annars!! :)