lördag, maj 13, 2006

Party-lördag igen...
Blev helt enkelt inte mig själv något mer idag.
Kom hem strax efter fem imorse, blev väckt kvart över nio. Har sedan gått omkring i dvala hela dagen och faktiskt gjort i princip ingenting. Känner mig nästa bakfull, och har inte ens haft nöjet att parta innan baksmällan.
Och plötsligt blev det kväller... och så sitter man här en lördagkväll igen och överväger att gå och lägga sig när klockan är tio.
Det är ju det jag säger... mitt sociala liv befinner sig verkligen i nödläge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har ni för goa engelska, irländska eller litautiska öl på puben då? Appropå fredagens eskapader alltså änna dåva som vi säger i Göteborg...

A sa...

Ååh... vi har ett ganska stort utbud... kom å testa!! :) Finns det någon göteborgs-parlör?? ;)

Anonym sa...

Joro... Några goa tjöt från Götet kan du finna på:

http://www.dinmamma.com/dinmamma/lingo/ och http://www.dinmamma.com/dinmamma/lingo/inskickade.asp

Skall väl erkänna att alla dessa ord ej var av mig användna i dagligt tal, men men... Man är ju halvt västgöte också :-)

Hur hittar man té pöbben då?