måndag, maj 15, 2006

Bikini-säsongen över... mot nudiststranden!??
I söndags morse var jag, precis som jag vanligtvis brukar vara, och simmade med min mamma. Av misstag råkade jag glömma min bikini, vilket jag naturligtvis inte upptäckte förrän jag kom hem och packade upp mina saker. Så fort jag insåg att bikinin låg kvar där jag sist lagt den ringde jag min mamma som bor närmare simhallen än jag, och hon ilade upp dit för att hämta den. Då var den borta.

Jag vet inte, men personligen tycker jag att det känns lite äckligt att sno andras "underkläder", man har ju ingen aning om vem som har haft dem på sig och hur hygienskt den människan är. Till dig som har min bikini: jag tycker att du är lite äckligt - men slit den med hälsan, den är ju ganska ny!

4 kommentarer:

zanza67 sa...

väldigt lågt o småsint gjort att sno andras personliga saker - illa...kanske skulle sätta in en annons - vore ju nesligt för "det" som har tagit den ifall ngn känner igen plagget...

A sa...

elin: eller hur?!?

zanza67: haha...ja, det kanske var en idé!!:)

Anonym sa...

People have no shame. Det hamnar säkert på Tradera.

A sa...

den tjocke konsulten: att jag inte tänkt på det! Då kanske jag kan köpa tillbaka den :)