torsdag, maj 11, 2006

Hurtigt...
Jag har bitit i det sura äpplet och äntligen pallrat mig iväg till det nya gymet. Ärligt talat var jag faktiskt där i tisdags också... med packad väska gav jag mig iväg - väl där kröp obehaget i hela kroppen så det hela slutade med att jag tog ett schema och gick... utan att ha tränat.

Idag tog jag mig i kragen igen och tvingade mig in på ett aerobics-pass. Det var precis lika trendigt och hippt som jag hade förväntat mig - och aningen för friskis-inspirerat för att passa mig. Hurtiga hejarop, discomusik och en väldig massa skuttande. Men...jag antar att det bara är att köpa konceptet - mitt gamla gym lär väl inte öppna igen bara för att jag gnäller!?

2 kommentarer:

zanza67 sa...

morrn!...hehe...känner igen det där me att börja träna...pest o pina...frågan är om man inte ska låta bli om man inte känner för det eller variera träningen med gång, cykling, simning etc o gärna tillsammans me ngn...kanske?!...

A sa...

jo... du har nog rätt i det! Känns bara som om man måste utnyttja ett dyrt gym-kort. Och jag antar att jag bara är motsträvig... jag vänjer mig väl bara jag kommer in i det! ;)