torsdag, februari 25, 2010

Jag lovade mig själv dyrt och heligt att jag aldrig skulle bli en sån där über-dryg småbarnsmorsa som konstant pratar om mitt underverk till barn och dess sömn, bajsrutiner eller diverse utslag.

Men när man släpar sig runt i raggsockor, ett par utslitna mysbyxor med målarfärg på och stora svarta ringar under ögonen och står till armbågarna i kräks och snor, och det mest spännande man gör under veckan är att smita iväg till simhallen för att åtminstone röra på sig lite grann samtidigt som man tittar på tanterna som har vattengympa, (och denna vecka inte ens det!), är det ganska svårt att komma med några vettiga inlägg om dagens outfit eller glamourösa tillställningar.

2 kommentarer:

Tesa sa...

Det behövs inte ens några barn för att inte komma på den typen av inlägg när det gäller mig!

Fortsatt fint hasande! ;)

Annelie sa...

Tack! Och skönt att höra! :)