fredag, februari 26, 2010

Donna har varit mycket flitig och lämnat kommentarer på tolv olika inlägg. Jätteroligt Donna - tack, jag blir så glad när jag fått lite nya kommentarer, och en liten inblick i vem som råkar hamnar här!!
I mejlet som visar ny kommentar på bloggen är texten på kinesiska, här verkar det mest bli en massa streck... men vad gör det, jag är ju ändå urusel på kinesiska!!
Bilderna man kan titta på om man klickar in på kommentaren förstår jag däremot väl!

Kul - kinesisk porr är liksom ett helt outforskat område för mig!

Donna har kommenterat till exempel här, här och här - om du också är lite nyfiken på kinesisk porr!

2 kommentarer:

F sa...

Ha ha ha...kul att vara poppis!

A sa...

Jamen eller hur!? Perfekt när man dessutom (som vanligt) sitter ensam hemma - fredagkväll och allt! :)