lördag, april 21, 2007

Konspiration?
Misstänkte under vintern att det blivit något fel på min garderob - kläderna passar liksom inte längre.
Misstänkte sedan att det blivit något fel på min våg - den visar nio kilo mer än förra sommaren.

Nu visar det sig att detta verkar vara en gigantisk konspiration där även fotoaffärer medverkar. Nu har jag nämligen fått en massa manipulerade bilder som bland annat visar mig själv (nästan)när jag går omkring i short och linne eller bikini - men med ovanligt stor kroppshydda. Men jag har hört att kameran lägger på minst tio kilo. Eller var det bara i TV?

Nej... det kanske är så att man måste göra något åt det här!
Bita i det sura äpplet...
...bokstavligen!

4 kommentarer:

zanza67 sa...

Det viktiga är hur man är på insidan. Du kanske har ett väldigt stort hjärta som tar plats..:)

Rollx sa...

Eftersom jag tycker att du är så trevlig. Så är jag positivt inställd, att det finns 9 kilo mer av Annelie detta år. :)

Rex sa...

10kg?
Min kamera lägger på minst 40, tittar jag sedan på bilderna på TVn med widescreen snackar vi om 90 minst.

A sa...

zanza67: förmodligen är det så!! ;)

rollx: så bra... hon ska dock minska igen!!

rex: oj...widescreeen skulle jag aldrig våga mig på... ångestframkallande!!!!