lördag, april 14, 2007

Botaniserar...
Har knappt kommit hem och nu sitter jag ute på nätet och letar flygbiljetter för fulla muggar. Tänkte åka till Kalifornien i juni om jag kan komma över biljetter till rimligt pris och tänkte åka till Kambodja någon gång nästa år - och fick så klart lov att titta på vad biljetter dit kostar redan nu.
Det jag i alla fall kommit till insikt om är hur otroligt otålig jag blivit...
"Var god vänta, sökningen kan ta upp till 45 sekunder"
Herregud...tror dom jag har hela dagen på mig!!??!!

4 kommentarer:

Rollx sa...

Känner igen detta. Det var inte så länge sedan jag var ute på en liten resa, visserligen en "fjuttig" inrikes tur.

Men jag satte mig ganska omgående vid datorn när jag kom hem. För att kika på nästa resa. En liten Berlin expedition lutar det åt.

Rex sa...

Jag ska till Finland snart

A sa...

rollx: Ja, visst får man lite mersmak!

rex: Jag har hört att Finland har mycket spännnade kultur att ta del av!!!! (Och om du ska på melodifestivalen är jag mycket, mycket avundsjuk!!!!!)

Anonym sa...

Kambodja är mitt nästa resmål, frågan är bara när och hur=) Trevlig valborg från en lärare till en annan!