tisdag, mars 13, 2007

Tack för hjälpen...
Var på ICA och handlade.
Mitt i en trång gång hade en man stannat upp för att prata med en bekant som han stött på. Jag ursäktade mig och försökte smidigt glida förbi bakom mannen. Precis när jag var bakom honom tvärvände han vagnen och backade rakt in i mig. Jag for in i hyllan med mjukost och lyckades riva ner alltihop. Mannen spatserade därifrån utan att kasta så mycket som en enda blick, än mindre en liten ursäkt, på mig som förtvivlat krälade omkring på knä på golvet och desperat försökte samla ihop all mjukost.
En riktig gentleman...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Idioter finns tyvärr överallt. Jag möter dem dagligen när jag sitter kör till jobbet. Jag menar, varför kan inte alla bilförare vara lika bra som jag :-)

Och tittköer! Vem "piip" uppfann tittköer? Han/hon borde inte få någon staty upprest efter sig på stortorget i hans/hennes hemstad/by etc...

Rex sa...

Hej du är uttagen, kolla min blogg för info.

zanza67 sa...

Skit du hann före...:/

Rollx sa...

Ja Rex snodde Anneli. Han var rask.

Anonym sa...

Vissa människor finns nog till enbart för att visa oss hur det känns att råka ut för dem så vi andra blir mycket trevligare människor :)