onsdag, mars 07, 2007

Ny karl..?
Jag går på buggkurs - ger väldigt många vuxenpoäng faktiskt.
I slutet av varje pass får vi "dansa fritt", med vem vi vill.
Killen som jag precis hade dansat med frågade om vi skulle fortsätta dansa... sen sneglade han lite bortåt och sa lite osäker: "...eller du kanske hellre vill dansa med din karl...eller?"
"Min karl!?" utropar jag lite förvånat och tittar på pappan."Det är inte min karl, det är min far!!"

Är det pappan som ser väldigt ung ut, eller är det jag som ser väldigt gammal ut?!?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du får la ta och slänga upp en bild på far din så får vi jämföra!

Hur gick det med bugg-partnern? Körde ni en bugg till?

Rollx sa...

Pappa kanske tittade på killen lite misstänksamt ?. Fäder kan bli bli överbeskyddande när det gäller sina egna döttrar. :)

Neeeej inte ser du gammal ut. Du är ju en riktig snygging !.

Men när du är 98 år då lääär du se gammal ut !. :)

A sa...

shattapp-mattias: jag borde slänga upp en bild på pappan...men jag hittar ingen. Och jo, vi dansade en gång till! :)
rollx: Jo - det kan du ha rätt i! :)

zanza67 sa...

Hehe det var ett bra raggningsknep av honom - att fråga för att kolla...:)

Anonym sa...

maste kolla:)