torsdag, juni 18, 2009

I julklapp önskade jag mig en Ergo rapido. Fick ingen. I födelsedagspresent önskade jag mig också en Ergo rapido. Fick ingen då heller. Hoppades att en Ergo rapido skulle stå i mitt hem på mors dag - men mors dag firades visst inte överhuvudtaget i detta hem.
Hur som, häromdagen fick jag en Ergo rapido...bara så där av min mamma.
Jag är happy, happy, happy...åtminstone tills jag funderar över saken lite närmare.
Vad otroligt tragiskt egentligen. Det jag önskat mig mest av allt det senaste halvåret är en dammsugare...och jag blir överlycklig när jag får den! Det säger väl ganska mycket om mitt liv just nu.

2 kommentarer:

Linda sa...

Jepp, juveler är ju klart överskattade. jag önskar mig en hushållsmaskin. Låter lite som om man är en hemmafru på 50-talet...

A sa...

Eller hur!?! :)