onsdag, november 01, 2006

Hellre gå på isen och ha det glatt än...
Var på Rusta en sväng idag. På väg ut, mitt utanför entrén gjorde jag en riktig praktvurpa. Likt en halka-på-bananskal-scen for mina fötter iväg rätt upp i luften och jag landade på ryggslutet. Kravlandes, med en hylla under ena armen och en kasse i den andra, tog jag mig så raskt som möjligt upp på fötter igen och stövlade vidare mot bilen i ett försök att se oberörd ut. Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker att sånt är otroligt pinsamt!
Väl i bilen... helvete vad ont!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aj, aj, var försiktig. Min hustru fick en fraktur på svanskotan när hon halkade i en pöl barnkiss (skapad av vår son) på marmorgolv. Hon har fortfarande ont en månad senare.

zanza67 sa...

Ajaj. Det är så kränkande på ngt sätt att ligga där o inte veta om man skall skratta eller vara förbannad eller ha ont. Hoppas det känns bättre idag!

A sa...

janne: Oj!! Det låter illa. Så illa gick det absolut inte för mig tack och lov! Hälsa krya på sig! :)

zanza67: ja visst är det!! Tänk att en sån sak som händer så lätt får en att känna sig så dum! Men ja, det är bättre nu!